Ügyfél- és kutatószolgálat
Tisztelt Ügyfeleink és Kutatóink!
2020. november 16-tól az alábbiak szerint módosult Vác Város Levéltára ügyfél- és kutatószolgálati rendje. (Az Emberi Erőforrások Minisztériuma Kultúráért Felelős Államtitkárság Könyvtári és Levéltári Főosztálya 2020. november 12-én kelt állásfoglalása alapján.)
Általános nyitva tartási idő és elérhetőség
Hétfő–csütörtök 7.30–16, péntek 7.30–13.30
Telefonszám: 06-27-305-444
E-mail: info@vacarchivum.hu
1. Ügyfélszolgálat
-
Tájékoztatás telefonon vagy e-mailben.
-
Személyes ügyfélfogadás:
Hétfő–csütörtök 8.00–15.30, péntek 8.00–13.00
-
A személyes ügyfélfogadás előzetes bejelentés alapján történhet, melynek feltételei a következők:
-
Hétfő–csütörtök 9.00–15.00, péntek 9.00–13.00
– Egyszerre csak egy ügyfelet fogadunk, ezért előzetesen szükséges időpontot egyeztetni.
– Kötelező a védőmaszk használata, a belépéskor a kéz fertőtlenítése és egymástól a legalább 1,5 méteres távolságtartás.
2. Kutatószolgálat
Személyes kutatószolgálatunk az alábbiak szerint vehető igénybe:
-
Kutatószolgálati nyitva tartás
– Hétfő 9.00–15.00
– Csütörtök 9.00–15.00
– Kedd, szerda és péntek szünnap
-
A kutatószolgálat igénybevételének feltételei:
– Előzetes időpont-egyeztetés a kutatás megkezdése előtt két nappal.
– Egy időben csak egy kutatót fogadunk.
– Kötelező az orrot és szájat folyamatosan eltakaró védőmaszk használata, belépéskor a kéz fertőtlenítése és egymástól a legalább 1,5 méteres távolságtartás.
– Iratanyag kikérése – e-mailben, a pontos jelzet megadásával – a kutatás megkezdése előtt 3 nappal.
– Iratanyag kiemelése új kérőlap alapján 3 munkanap alatt.
Vác, 2020. november 13.